Hrvatski Telekom d.d.

Područja kojima se bavimo prebrzo se mijenjaju i idu naprijed pa su takvi i naši zaposlenici. Kompanija smo koja svojim zaposlenicima omogućuje neprestano profesionalno usavršavanje.

Cilj nam je ponuditi uvjete poslovanja u kojima svi zaposlenici na najbolji mogući način ostvaruju svoj potencijal istodobno razvijajući osobnu konkurentnost. Ulažući u razvoj zadržavamo i povećavamo, ne samo kompanijsku, već i osobnu profesionalnu relevantnost i konkurentnost.

U kompaniji nastojimo razviti kulturu preuzimanja odgovornosti zaposlenika za vlastiti razvoj, ali ujedno stvarati okruženje u kojem potičemo razvoj naših ljudi, u kojem će zaposlenici biti motivirani za vlastiti razvoj te primjenjivati naučeno.

Mogućnost napredovanja

U HT-u nije rijetkost da nekadašnji pripravnik, koji je kod nas počeo raditi nakon fakulteta ili još kao student, postane uspješni menadžer. No, ne mora svatko željeti biti menadžer da bi imao uspješnu karijeru u HT-u. Naši zaposlenici mogu ostvariti uspješnu stručnu ili projektnu karijeru. Sve su mogućnosti otvorene, put za napredovanje uvjetovan je u najvećoj mjeri našim znanjem, sposobnostima i trudom koji ulažemo u svoj posao.

Razvoj menadžera

Ovisno o potrebama poslovanja, kao i individualnim potrebama naših menadžera, kontinuirano ulažemo u razvoj menadžerskih kompetencija. Platformu za određivanje individualnih razvojnih potreba čini sustav procjene potencijala i učinka koji redovito provodimo svake godine. Razvoju menadžerskih kompetencija pristupamo sustavno koristeći kombinaciju različitih razvojnih metoda kao primjerice, individualni i grupni coaching, povremeni rad na „terenu“ kako bi se bolje upoznale korisničke potrebe, stručne konferencije, interni prijenosi znanja, rotacija po poslovnim područjima, učenja u malim fokus grupama i slično. Vjerujemo kako je upravo znanje ključni pokretač razvoja i preduvjet za lakšu prilagodbu promjenjivim okolnostima koje su dio naše svakodnevnice.

Razvoj stručnjaka

Dvije su perspektive razvoja stručnjaka u HT-u. Prva je kompanijska jer želimo imati kompetentne stručnjake s relevantnim znanjima u kompaniji kako bismo ostvarivali svoje poslovne ciljeve. Druga je perspektiva zaposlenika – mi želimo najbolje ljude, a kako bismo u tome uspjeli želimo ponuditi transparentan i kontinuiran razvoj u kompaniji te kreirati okolnosti u kojima će se zaposlenici 'poslovno realizirati', ovisno o vlastitim ambicijama, sposobnostima, kompetencijama i postignutim rezultatima.

Poznavanje našeg biznisa

Kao tržišni lider, u velikom broju područja naši stručnjaci su autoriteti u pogledu znanja i kompetencija u telekomunikacijskoj i ICT industriji. Upravo ti naši najbolji zaposlenici prenose znanja drugima unutar kompanije, kroz različite metode i programe (mentorstvo, rad u malim grupama, predavanja i diskusije…). Naravno vanjski pogled je također bitan pa je suradnja s akademskom zajednicom i stručnjacima na tržištu uvijek dio naših razvojnih aktivnosti.

Više informacija

Ova web stranica koristi kolačiće i slične tehnologije kako bi osigurala da vam pružimo najbolju moguću uslugu. Klikom na "Prihvaćam" pristajete na obradu vaših podataka, kao i na njihov prijenos trećim pružateljima usluga. Podaci će se koristiti za analize, ponovno ciljanje i pružanje personaliziranog sadržaja na web mjestima od strane trećih pružatelja usluga. Za više informacija pogledajte postavke.

Prihvaćam Pristajem na obvezne kolačiće