Menu Skip to content

Misija

KOMUNIKACIJA, INFORMACIJA I ZABAVA – UVIJEK I SVUDA

Vizija

HT– LIDER KOJI POKREĆE ONLINE DRUŠTVO I DIGITALNO GOSPODARSTVO U HRVATSKOJ I REGIJI

Vodeća načela

  • Pokreće nas oduševljenje korisnika i jednostavnost usluga
  • Poštovanje i integritet osnova su našeg ponašanja
  • Tim smo uvijek – i kada smo zajedno i kada smo odvojeni
  • Najbolje mjesto za visoka postignuća i osobni razvoj
  • Ja sam T – na mene računajte

Načelima su izražene smjernice kojima se trebamo rukovoditi u našem svakodnevnom radu, smjernice koje promiču etično ponašanje, međusobno poštivanje, timski rad, postizanje što boljih rezultata na što jednostavniji način, otvoreno izražavanje mišljenja, preuzimanje odgovornosti, stvaranje okruženja u kojem se potiču, prepoznaju i cijene iznimni rezultati.

Njegujući zajedničke standarde ponašanja, podjednako prema našim korisnicima i prema suradnicima, stvaramo radnu atmosferu u kojoj je zadovoljstvo raditi, te pridonositi ukupnom poslovnom uspjehu kompanije. Odgovornost za promicanje vrijednosti je na svima nama – od najvišeg menadžmenta do svih zaposlenika. Jer, organizacijske vrijednosti žive su u onoj mjeri u kojoj ih živimo svi mi zaposleni u kompaniji. Prihvaćajući načela, ne kao niz pravila koja nam nešto propisuju već kao vrijednosti koje nas motiviraju, inspiriraju i ispunjavaju pozitivnom energijom, možemo postići vrhunske rezultate, svatko u svojem poslu, u našim timovima i ukupno kao kompanija.

Kodeks ponašanja

Imidž kompanije i vrijednost njene robne marke ne ovise samo o kvaliteti proizvoda i usluga, već i o ponašanju zaposlenika prema korisnicima s jasnim standardima poslovnog ponašanja zasnovanih na visokim etičkim načelima.

Uvođenjem Kodeksa ponašanja (Code of Conduct) HT postavlja jasne standarde svog poslovnog ponašanja koje se, uz dobre gospodarske rezultate, zasniva na visokim etičkim načelima.

Kodeks ponašanja u HT-u usvojila je Uprava 9. svibnja 2006. prihvativši inicijativu da se kodeks implementira kod svih članica Deutsche Telekom Grupe.

Kodeks sadrži općenite formulacije koje imaju dugoročnu valjanost, a istodobno je “živi dokument“ koji tvori most između vrijednosti i politike Grupe uz maksimalnu transparentnost.

Dojavite nam sve nepravilnosti

Svaki zaposlenik, poslovni partner, korisnik ili dioničar, može prijaviti kršenje Kodeksa ponašanja kao i druge nepravilnosti u poslovanju, primjerice prijevare ili nezakonitosti u poslovanju. HT jamči punu povjerljivost postupka, a moguće su i anonimne dojave.

Ukoliko raspolažete informacijama o nezakonitim ili neetičkim postupanjima HT-a ili nekog od njegovih partnera, dojavu o tome možete podnijeti kroz naš kanal za dojave. Dojave su strogo povjerljive.

Poštom Hrvatski Telekom d.d.
Etička linija
Roberta Frangeša Mihanovića 9
10110 Zagreb
Telefonom 0800 9823 (radnim danom od 9 do 15 sati)
Faxom 0800 9824
E-mailom eticka.linija@t.ht.hr
compliance@t.ht.hr
Preuzmite Kodeks ponašanja

SAD! — Sustav Anonimnih Dojava

SAD! sustavom možete prijaviti bilo koju vrstu nepravilnosti i kršenja zakonskih propisa. Sustav u potpunosti štiti vašu anonimnost i funkcionira kao virtualni poštanski sandučić, te omogućava anonimni dijalog između vas i osoba koje obrađuju dojavu. Saznajte više

BKMS — Business Keeper Monitoring System

Business Keeper Monitoring System u funkcionalnom je smislu potpuno istovjetan SAD! sustavu. Dojave podnesene putem BKMS obrađuju djelatnici Deutsche Telekom Grupe u Bonnu, dok dojave podnesene putem SAD! sustava obrađuju djelatnici Hrvatskog Telekoma. Saznajte više