Recesija i posebni porezi još uvijek utječu na poslovanje, marža EBITDA-e zaštićena i iznosi
45,2%; pokretanje novog branda pokretnih komunikacija
T-Hrvatski Telekom (Reuters: THTC.L, HT.ZA; Bloomberg: THTC LI, HTRA CZ), vodeći davatelj telekomunikacijskih usluga u Hrvatskoj, objavljuje svoje nerevidirane rezultate za devet mjeseci do 30. rujna 2010.
Glavna obilježja Grupe
- Prihodi su se smanjili za 3,2% na 6.320 milijuna kuna (867 milijuna eura); porezi i recesija i dalje utječu na poslovanje
- Doprinos Combisa iznosi 110 milijuna kuna (15 milijuna eura); rezultati su u skladu s očekivanjima
- Prihodi su se smanjili za 4,8% bez utjecaja Combisa
- Uspješna kontrola troškova poslovanja ublažila je eroziju marže
- EBITDA* se smanjila za 6,4% na 2.858 milijuna kuna (392 milijuna eura) uz maržu od 45,2%
- Neto dobit smanjila se za 15,0% na 1.484 milijuna kuna (204 milijuna eura)
- Novčani tijek iz redovnog poslovanja povećao se za 34,0% na 2.223 milijuna kuna (305 milijuna eura)
- Pokretanje prepaid branda bonbon na dan 1. listopada
- Od rujna 2010. novi Apple iPhone 4 i Dell Streak tablet u ponudi
T-Mobile
- Prihodi su se smanjili za 8,9% na 2.944 milijuna kuna (404 milijuna eura)
- Broj korisnika smanjio se za 3,8%
- Broj postpaid korisnika povećao se za 9,6%
- Broj prepaid korisnika smanjio se za 9,9% pod utjecajem recesije te odljevom „samo SIM korisnika“ koji su stečeni kroz promocije u prvoj polovini 2009. godine
T-Com
- Nastavlja se snažan rast internetskih usluga koje su se povećale za 19,9% na 1.016 milijuna kuna (139 milijuna eura)
- Broj ADSL priključaka povećao se za 13,9% na 600.182
- Nastavlja se snažan rast IPTV-a, broj korisnika povećao se za 43,3% na 271.382
* prije jednokratnih stavki
Ivica Mudrinić, predsjednik Uprave i glavni direktor, izjavio je:
„Snažan rast širokopojasnih usluga i IPTV-a te dobri rezultati Combisa pridonijeli su sporijem padu prihoda koji je i dalje pod utjecajem recesije.
Nastavljamo postizati dobar napredak po pitanju zaštite marže kroz niz mjera za smanjenje troškova, uključujući, na primjer, smanjenje troškova stjecanja korisnika. Kao rezultat navedenih ušteda i drugih kretanja, kao što su veći prihodi od roaminga no što je bilo očekivano, Grupa sada očekuje da će EBITDA za cijelu godinu biti na razini iz 2009. godine."
Cjelovita objava rezultata