28. 10. 2010.
Hrvatski se sistem integrator Combis na ovogodišnjoj, jedanaestoj po redu ICTI konferenciji, predstavio s ComDebts sustavom – jedinstvenim rješenjem za upravljanje naplatom potraživanja.
ComDebts je alat koji se nadovezuje na postojeće sustave evidencije potraživanja. Sâmo rješenje je rezultat više inovacija razvijenih tijekom godina te je produkt najboljeg Combisovog iskustva u organizaciji procesa naplate.
"Combis je razvio jedinstvenu aplikaciju ComDebts kako bi tvrtkama koje svoje usluge naplaćuju na osnovi evidentirane potrošnje ili obročne otplate, omogućio da naplatu potraživanja provode sustavno, brzo, precizno i efikasno, uz smanjenje troškova obrade predmeta. Tako, primjerice, osiguravateljima rješenje osigurava bolju naplatu premija osiguranja, unapređenje odnosa s klijentima te kvalitetnije upravljanje proizvodima osiguranja." – izjavio je Miroslav Acman, voditelj projekata iz Combisa.
ComDebts omogućuje operaterima ranije kontaktiranje klijenata telefonom, upozoravanje na nadolazeće obaveze i podsjećanje na propuštene otplate te rješavanje dobrog dijela dugovanja i dodatnih troškova već na samom početku postupka naplate potraživanja.
"ComDebts doprinosi poboljšanju naplate u ranoj fazi za 40% budući osigurava usmjeravanje operatera pravovremenom postupanju prema najznačajnijim klijentima vrlo rano u ciklusu dugovanja. S druge strane, povećanje produktivnosti naplate procjenjuje se na 30%, pri čemu povećana produktivnost rada dolazi uslijed veće automatizacije, prilagođenog procesa rada i olakšanog ostvarivanja kontakata." – objasnio je Acman.
Osobe i timovi koji se bave naplatom potraživanja u roku jednog dana mogu u potpunosti savladati i usvojiti sve funkcije ComDebts sustava, a jednostavnost korištenja aplikacije, preglednost podataka i kontrola kontakata pospješuje otklanjanje nesporazuma s klijentima te omogućuje puno bržu i efikasniju naplatu potraživanja.