4. 1. 2012.
- Na Facebook stranici HT-a Služba za korisnike nudi odgovore na više od 500 pitanja o uslugama Hrvatskog Telekoma
- Osim pitanja i odgovora, korisnici mogu poslati upit direktno Službi za korisnike putem kontakt-obrasca na Facebooku
Hrvatski Telekom je fanovima svoje Facebook stranice ponudio inovativnu aplikaciju „Info i korisnička podrška“ pomoću koje vrlo jednostavno i brzo mogu pronaći odgovore na pitanja o uslugama HT-a. Stranice sadrže odgovore na više od 500 najčešće postavljenih pitanja Službi za korisnike HT-a, a popis se svakodnevno ažurira i povećava, ovisno o interesima korisnika. Navedena aplikacija prva je takva podrška korisnicima na domaćem tržištu.
Zahvaljujući ovoj aplikaciji, Facebook fanovima, ali i ostalim korisnicima usluga Hrvatskog Telekoma, tražene informacije dostupne su uz samo nekoliko klikova.
Aplikacija „Info i korisnička podrška“, razvijena u Hrvatskom Telekomu, sadrži:
-
Pitanja i odgovore o ponudi Hrvatskog Telekoma. Uz pojedinosti o tarifama i opcijama, dostupne su i upute na koji način, primjerice, samostalno instalirati i podesiti MAXadsl uređaje ili pak podesiti i zaštiti bežičnu (WLAN) mrežu. Također, korisnici mogu pronaći detalje o svim mogućnostima koje nudi iPhone te uređaji s Android operativnim sustavom, kao i brojne druge korisne informacije.
-
Pretraživač baze pitanja -
Popis samouslužnih servisa te upute pomoću kojih korisnici mogu samostalno administrirati svoje usluge. Tako korisnici, primjerice, mogu saznati kako putem Moj T portala pregledati ispise spajanja za MAXtv uslugu, provjeriti stanje T-Com i T-Mobile računa putem govornog automata, administrirati podatke poput MAXtv PIN-a za kupnju filmova iz videoteke, video on demand sadržaja i sl. putem MAXtv sučelja, na koji način putem SMS poruke naručiti tehničke postavke za mobilni uređaj (Web/Internet,WAP,MMS) i još mnogo toga.
Radi lakšeg snalaženja među uputama, odgovori uz tekst sadrže i slike koje ih vizualno predočuju. Zahvaljujući intuitivnom izborniku, tražena informacija pronalazi se izuzetno brzo, a korisnici ove aplikacije također mogu pridonijeti obogaćivanju sadržaja dajući svoj stav na dobiveni odgovor.