Uvođenjem Kodeksa ponašanja (Code of Conduct) HT postavlja jasne standarde svog poslovnog ponašanja koje se, uz dobre gospodarske rezultate, zasniva na visokim etičkim načelima.
Kodeks ponašanja u HT-u usvojila je Uprava 9. svibnja 2006. prihvativši inicijativu da se kodeks implementira kod svih članica Deutsche Telekom Grupe.
Kodeks sadrži općenite formulacije koje imaju dugoročnu valjanost, a istodobno je “živi dokument“ koji tvori most između vrijednosti i politike Grupe uz maksimalnu transparentnost.
Zbog promjena u poslovnom okruženju Hrvatskog Telekoma i svih ostalih društava unutar Deutsche Telekom Grupe, pojavila se potreba za revizijom Kodeksa ponašanja (studeni 2017. godine). Kodeks ponašanja predstavlja smjernicu kako se ponašati na pravno prihvatljiv način, uz visoku razinu integriteta u svakodnevnom radu.
Potreba za revizijom Kodeksa ponašanja, posljedica je zakonskih promjena, nužnog preoblikovanja i izmjene zastarjelih referenci. Sadržaj je tijekom revizije pojednostavljen i sažet, a duplicirane informacije i ponavljanja uklonjeni.
Namjera je Kodeksa ponašanja da svim radnicima, rukovoditeljima, povezanim osobama te dobavljačima i partnerima na jednostavan i transparentan način da okvir za ponašanje u poslovanju, podijeli svoju poslovnu etiku te društvena i ekološka opredjeljenja te da im pruži jasne upute o postupanju u svim situacijama koje se mogu očekivati u poslovnom životu.
Nova verzija Kodeksa ponašanja se usredotočuje na pravila ponašanja (s naglaskom na zakonito ponašanje te djelovanje s integritetom). Kodeks ponašanja je glavni čimbenik uspjeha Deutsche Telekom Grupe, a njegova osnovna načela su univerzalno primjenjiva diljem Grupe.
Dojavite nam sve nepravilnosti
Svaki zaposlenik, poslovni partner, korisnik ili dioničar, može prijaviti kršenje Kodeksa ponašanja kao i druge nepravilnosti u poslovanju, primjerice prijevare ili nezakonitosti u poslovanju. HT jamči punu povjerljivost postupka, a moguće su i anonimne dojave.
Ukoliko raspolažete informacijama o nezakonitim ili neetičkim postupanjima HT-a ili nekog od njegovih partnera, dojavu o tome možete podnijeti kroz naš kanal za dojave. Dojave su strogo povjerljive.
Poštom |
Hrvatski Telekom d.d. (Odsjek za usklađenost poslovanja)
Etička linija
Radnička cesta 21
10000 Zagreb
|
Telefonom |
0800 9823 (radnim danom od 9 do 15 sati) |
Faxom |
+385 7 5802 472 |
E-mailom |
eticka.linija@t.ht.hr
compliance@t.ht.hr
|
Preuzmite Kodeks ponašanja
SAD! — Sustav Anonimnih Dojava
SAD! sustavom možete prijaviti bilo koju vrstu nepravilnosti i kršenja zakonskih propisa. Sustav u potpunosti štiti vašu anonimnost i funkcionira kao virtualni poštanski sandučić, te omogućava anonimni dijalog između vas i osoba koje obrađuju dojavu. Saznajte više
BKMS — Business Keeper Monitoring System
Business Keeper Monitoring System u funkcionalnom je smislu potpuno istovjetan SAD! sustavu. Dojave podnesene putem BKMS obrađuju djelatnici Deutsche Telekom Grupe u Bonnu, dok dojave podnesene putem SAD! sustava obrađuju djelatnici Hrvatskog Telekoma. Saznajte više
Compliance za partnere HT Grupe
(Compliance, Anti-corruption, Antitrust law and Corporate Responsibility)
HT Grupa, kao dio DT Grupe, pridaje posebnu važnost usklađenosti poslovanja, odnosno vrednovanju i postupanju svih u njihovom svakodnevnom radu u skladu sa zakonima i internim propisima. Zakonito i etično ponašanje temeljna je osnova za postizanje povjerenja kupaca i poslovnih partnera u našu kompaniju. Poznajući postojeće rizike, možemo izbjeći moguće rizike i za Vas i za nas same. Zato vas pozivamo da sudjelujete u našim edukacijama jer to je prilika da naučite više o usklađenosti poslovanja i suzbijanju korupcije te kako naučeno primijeniti u svojem svakodnevnom radu.
Edukacija na hrvatskom jeziku
Edukacija na engleskom jeziku